Find ud af hvordan man som partner i Tag stilling-partnerskabet er med til at gøre en forskel. Få inspiration fra andre partneres erfaringer og se hvordan de har bragt visionen til live på deres kanaler.
“danmark” sætter fokus på organdonation til 2,2 mio. medlemmer
Sygeforsikringen “danmark” har oprettet en kampagneside og bringer en artikel om “Tag stilling” i næste udgave af d-nyt (2,2 mio. læsere). I juni følger en artikel i Nyt & Sundt-nyhedsbrevet til 700.000 medlemmer. Kampagnen får også synlighed på hjemmeside og SoMe.
Danica Pension engagerer både kunder og medarbejdere
Danica har delt budskabet om organdonation i et kundebrev til over 200.000 kunder. Kampagnen er også blevet delt på LinkedIn af CEO, nøglemedarbejdere og virksomhedens corporate-profil. Internt er samarbejdet præsenteret for alle medarbejdere.
Apotekerne sætter fokus på organdonation i mødet med borgerne
Apotekerne deltager aktivt i “Tag stilling”-partnerskabet og bruger deres daglige kontakt med borgerne til at skabe opmærksomhed. De har delt budskabet via sociale medier og stiller kampagnemateriale til rådighed for alle apoteker. Målet er at få flere danskere til at tage aktivt stilling – og tale om det med deres pårørende.
PARTNERSKABER
Vil du høre mere om at blive partner? Kontakt på e-mail.