Få inspiration

Find ud af hvordan man som partner i Tag stilling-partnerskabet er med til at gøre en forskel. Få inspiration fra andre partneres erfaringer og se hvordan de har bragt visionen til live på deres kanaler.

“danmark” sætter fokus på organdonation til 2,2 mio. medlemmer

Sygeforsikringen “danmark” har oprettet en kampagneside og bringer en artikel om “Tag stilling” i næste udgave af d-nyt (2,2 mio. læsere). I juni følger en artikel i Nyt & Sundt-nyhedsbrevet til 700.000 medlemmer. Kampagnen får også synlighed på hjemmeside og SoMe.

Danica Pension engagerer både kunder og medarbejdere

Danica har delt budskabet om organdonation i et kundebrev til over 200.000 kunder. Kampagnen er også blevet delt på LinkedIn af CEO, nøglemedarbejdere og virksomhedens corporate-profil. Internt er samarbejdet præsenteret for alle medarbejdere.

Apotekerne sætter fokus på organdonation i mødet med borgerne

Apotekerne deltager aktivt i “Tag stilling”-partnerskabet og bruger deres daglige kontakt med borgerne til at skabe opmærksomhed. De har delt budskabet via sociale medier og stiller kampagnemateriale til rådighed for alle apoteker. Målet er at få flere danskere til at tage aktivt stilling – og tale om det med deres pårørende.

PARTNERSKABER

ISM_Logo_DK_Blå_RGB
Primær_Hjerteforeningen
AL-Bank
CFF-logo
LOGO---OJT
7Liv_logo
KfS_logo_pay-off
Logo_Vaerdig_Foreningen-Grøn
Ældre-Sagen-sort-rødt-logo-til-lys-baggrund_png
Vilslevgruppen-logo-alm
Nyreforeningen-u-tag-CMYK
Danica_Logo_RGB
kl-logo-moerk-blaa-rgb
F&P_Logo_POS
dsb-logo.2014_pos_rgb

Vil du høre mere om at blive partner?
Kontakt på e-mail.